Google+

joi, 2 aprilie 2015

Foto in Drive

     In urma permiterii accesului la fotografiile din albumele Google+ in contul Google drive, exista posibilitatea punerii in comun a pozelor realizate de mai multi useri Google+ si automat useri Google Drive.
     Pentru aceasta am facut un mic test cu un folder de poze din G+ de la mine (la care pentru a facilita exemplificarea i-am schimbat denumirea in "Test"). Pe acest folder am dat acces de vizualizare altui user in scopul de a pune folderul meu alaturi de alt folder de-al lui. 
Rezultatul actiunii este vizualizarea fotografiilor din calatoriile, drumetiile, evenimentele comune.

     Exemplul este doar pentru 2 useri dar pot fi oricati useri care participa cu poze din folderul Google Foto din contul Google Drive.
     Accesul la foldere poate fi de editare sau doar de vizualizare dar pentru siguranta recomand accesul doar la vizualizare.
     Pozele pe care vreti sa le partajati cu prietenii trebuie sa le organizati in foldere pentru ca Google ne ofera o organizare primara in principal pe ani si eventual pe luni, oferindu-ne posibilitatea de a le modifica denumirea dar si de a crea subfoldere.
     In imaginile de mai jos am incercat sa arat pasii de urmat pentru cazul unui folder cu poze provenit din postarile Google+ redenumit "Test".





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu